2025. aasta esimese poolaasta kokkuvõte näitab, et võrreldes eelmise aasta sama ajaga on ööbussidega tehtud sõitude arv kasvanud. Kõige populaarsemad on jätkuvalt Mustamäe ja Lasnamäe liinid.
Tallinna linna poolt Harkivi Korolenko-nimelisele Riiklikule Teadusraamatukogule kingitud raamatukogubuss alustas 15. septembril teekonda Ukrainasse, kus ta juba järgmisel nädalal tööd peaks alustama.
AS Tallinna Linnatransport ostab 30 uut gaasibussi, millega hakatakse järk-järgult asendama vanemaid diiselbusse. Hankel esitas edukaks tunnistatud pakkumise Türgi tootja BMC ning pärast lepingu sõlmimist on busside tarneaeg ligikaudu kaheksa kuud. Ostetavatest bussidest 20 on tavabussid ning 10 pikad liigendbussid.
Tallinna ühistransport läheb alates 1. septembrist üle sügistalvisele töökorraldusele, mille tõttu muutuvad paljude bussiliinide ja trammide sõiduplaanid.
Tallinna linn ja Viimsi vald sõlmisid veebruaris ühiste kavatsuste kokkuleppe, mille tulemusel pikeneb alates 1. septembrist seni Viimsi keskuseni sõitnud bussiliin nr 1 Vimka mäeni.
Tallinn käivitab koostöös Rae valla ja Põhja-Eesti Ühistranspordikeskusega alates 1. septembrist Ülemiste linnakut ja Peetri alevikku ühendava bussiliini nr 47. Esialgu teenindab uus liin sõitjaid selle aasta lõpuni.
Tallinn käivitab alates 1. septembrist uue bussiliini nr 8A marsruudil Mähe aedlinn – Viru keskus, et pakkuda Mähe ja Pirita elanikele alternatiivi kesklinna jõudmiseks. Liin käivitatakse tuginedes tagasisidele varasematele muudatustele liinil nr 8.