Otsi
Kristiine elanikud saavad taas otsustada, millised ideed nende kodukohas ellu viiakse
„Koos loodud linn 2025“ avalik hääletus on avatud ja kestab 2.- 22. septembrini.
“Vabaduse allee” töötoas pakuti Toompea linnaruumile lennukaid ideid
25-27. augustini toimunud „Vabaduse allee“ töötoas keskenduti Toompea ümbruse linnaruumilise teekonna ja mälumaastiku kujundamisele.
Tallinn piloteerib loomaaias nägemispuudega inimeste ligipääsetavus-rakendust NaviLens
Tallinna Loomaaia territooriumil testitakse augustis nägemispuudega inimestele suunatud ligipääsetavust parandavat mobiilirakendust NaviLens. Äpp võimaldab saada mobiilikaamerate loetavate innovaatiliste koodide abil olulisi teekonnajuhiseid ja teavet atraktsioonide kohta. Projekti algatajaks on Tallinna Strateegiakeskuse turismiosakond ja see on osa pikemaajalisest arendustööst linna viidasüsteemi uuendamiseks.
Tallinna 21. Kool korraldab juba 30. korda kunsti- ja kultuurinädala
11.-15. jaanuaril 2016 viib Tallinna 21. Kool juba 30. korda läbi kunsti- ja kultuurinädala, mis tänavu on jaapaniteemaline.
Kullo flöödiringi õpilased esinesid edukalt muusikafestivalil „Võluhelid“
5. märtsil 2016 pälvis Tallinna Huvikeskuse Kullo flöödiansambel V Laste Puhkpillimuusika Festivali „Võluhelid 2016“ peaauhinna ja laureaadi tiitli.
Tallinna Saksa Gümnaasium hakkab koolitama noorkohtunikke ning abitreenereid
Tallinna Saksa Gümnaasium hakkab koolitama korvpalli ja käsipalli noorkohtunikke ning abitreenereid. Eelolevast sügisest on 10. klassi astuvatel õpilastel võimalus läbida kolme aasta jooksul vastav valikkursus.
Tallinna parimad koolid teateujumises
4. veebruaril 2016 peeti Kalev SPA ujulas Tallinna koolinoorte meistrivõistlused 10x50m teateujumises. Meistriteks krooniti tütarlaste arvestuses Pirita Majandusgümnaasium ning noormeestest napsas esikoha Gustav Adolfi Gümnaasium.
Tänavused Tallinna parimad etlejad on selgunud
3. veebruaril 2015 peeti Tallinna 32. Keskkoolis vabariikliku õpilasetlejate konkursi Tallinna eelvoor, kus selgusid tänavused pealinna parimad etlejad.