Mida teha, kui ostetud kotil juba mõne kuu möödudes sang rebeneb või pesumasin lakkab töötamast? Või soovid hoopis ise kaubandustegevusega alustada, kuid ei orienteeru veel mahukas õigusraamistikus. Saamaks teada, kuidas taolistes olukordades käituda, pöördu ettevõtlusteenistuse tarbijakaitse osakonna poole.
Vajad nõu ettevõtte loomiseks või arendamiseks? Soovid uusi ideid ja teadmisi ettevõtlusmaastikul toimuvast? Tahad edasi liikuda kiiremal sammul ja protsesse ettevõttes digitaliseerida?
Arvatavasti soovib iga kaupleja, et tema kliendid oleksid ostetud kaubaga rahul ning ka edasiste ostutehingute sooritamisel eelistaksid just teda. Tarbijale sujuva ja sihipärase kasutajakogemuse tagamiseks tuleb pakutavate toodetega anda ostjale kauba kohta piisavat teavet.