Turgude tipphooaeg on käes! Rahvast liigub hoogusalt Tallinna turgudel ning isuäratava toidukauba valik on lai - müügiletid on täis värskeid marju, puu- ja köögivilju ning hoidiseid.
Oled Sa olnud olukorras, et leidsid oma postkastist tellimata kauba pakkumise koos arvega ega tea, mida edasi teha? Isegi kui ümbrikule on märgitud paki saajana Sinu nimi, ei ole vaja tasumise või tagastamisega rutata. Vaikimine ei tähenda sel puhul nõusolekut ja maksmist kohustav leping sõlmitakse alles siis, kui avaldad selleks soovi.
Välismaal käies kasutame võimalust külastada kauplusi ja teha sisseoste. Ebameeldiva üllatusena võime koju jõudes avastada mõnel ostetud kaubal aga puuduse. Sama ebaõnn võib tabada välisriigi e-poest kaupa tellides. Mida tuleks piiriüleseid oste tehes teada?
Kindlasti tead, et kui ostetud kaup ei vasta lepingutingimustele, võib tarbija esitada selle kohta kauplejale kaebuse. Millise lepinguga on aga tegemist ja kes ning millal selle sõlmivad?
Kindlasti oled seisnud kaupluseriiuli ees ja mõelnud, kas osta vajalik kaup suuremas või väiksemas pakendis. Esmapilgul tundub mõistlik osta väiksem pakk, kuna see maksab vähem, aga kui pöörata tähelepanu ka ühikuhinnale, on võimalik teha parim valik.
Kevad-suvine periood toob turgudele palju rahvast ja rohkesti erinevaid kaupu - müügiletid on värsketest marjadest, puu- ja köögiviljadest tulvil. Et...
Kahjuks pole harv juhus, et ostetud kaubal ilmneb kasutamise käigus mõni puudus, näiteks mobiiltelefoni aku tühjeneb mõne tunniga sajast nullini. Kui midagi sarnast juhtub, ei ole vaja kohe parandustöökotta rutata.