Tallinna Haridusamet tegi tasuta veebikoolituste sarjaga „Digilõunad“, mis olid suunatud lasteaedade personalile eesmärgiga tõsta lastega töötajate digi- ja meediapädevust.
Kuigi 2023. aasta on nimetatud liikumisaastaks, on Tallinna Reaalkoolis iga aasta liikumisaasta. 12. detsembril kogunesid 7.-12. klassid Kalevi spordihalli, kus võis näha väga sisukaid liikumiskavasid, mille autorid ja esitajad olid õpilased ise. Kõik kavad olid omanäolised ja meeleolukad, asjatundlik žürii valis parimatest parimad. Hommik algas ühise võimlemisega Märt Agu juhendamisel.
Kaheksa aasta eest algatati Tallinnas nüüd juba traditsiooniks saanud koostööprojekt „Koolilt lasteaiale“. Aastate vältel on kooliõpilased lasteaialastele valmistanud mitmesuguseid arendavaid mängu- ja õppevahendeid: teatri- ja matemaatikakohvrid, avastuskastid ja tunnetusrajad jne. Koostööprojekti algatajaks oli toonane abilinnapea ja praegune linnapea Mihhail Kõlvart ning eestvedajateks Tallinna Haridusamet koostöös Tallinna Alushariduse Juhtide Ühendusega. Headeks koostööpartneriteks on kõigil aastatel olnud Eesti Tööõpetajate Selts eesotsas esimees Jürgo Nooniga, Ristiku Põhikooli tööõpetuse õpetaja ning teised Tallinna koolid.
Tallinna lasteaiad said kingituseks mängulised keskkonnahariduse õppevahendid „Kogume loodusest“, mille on meisterdanud linna koolide õpilased koostööprojekti „Koolilt lasteaiale“ raames. Komplekti kuuluvad kastikesed ja kotikesed, kuhu lapsed saavad panna õppekäikudel kogutud leiud. Sümboolselt anti õppevahendid üle lasteaiajuhtide infopäeval 18. mail, peagi jõuavad need kõigisse lasteaedadesse.
2.juunil külastasid Kullatera lasteaeda väliskülalised Saksamaalt, kes viibivad Eestis Erasmus+ projekti "INNOVATION4U" raames. Projekti põhieesmärk on koolidesse uuendusi viia ja anda õpetajatele ideid uuenduslikuks õppetööks. Külastuse eesmärgiks oli tutvuda Kullatera lasteaia töökorralduse ja #EduInnoLab Kullatera Roboaiaga ning vaadata erinevas vanuses laste tegevusi haridusrobotitega.
12. detsembril toimus Lauluväljaku klaassaalis Tallinna haridustöötajate konverents, kus räägiti mitmekultuurilisest õpiruumist ning jagati õpetajate keeleõppe parimaid praktikaid.
Paljudel lasteaedadel on robootikakomplektid olemas, aga õpetajatel puuduvad oskused ja kindlustunne nende igapäevaseks kasutamiseks. Sellele väljakutsele pakub lahendust Insplay RoboMentor tugiprogramm, mis võimaldab õpetajal saada enesekindlaks haridusrobootika kasutajaks ja särasilmseks eestvedajaks oma lasteaias.