Keskkonnainvesteeringute Keskus (KIK) avas taotlusvooru haridusasutustele, et suurendada üldhariduskoolide õpilaste teadlikkust rohetehnoloogiast. Toetust saavad projektid, kus õpilased saavad ise rohetehnoloogiaga seotud seadmeid ehitada, katseid läbi viia, tulemusi analüüsida, kohtuda oma ala ekspertidega ning kõikvõimalikel muul moel käed külge panna. Taotlusvooru tähtaeg on 21. juuni 2023.
Keskkonnainvesteeringute Keskuse (KIK) eestvedamisel startis videokonkursi „mini Negavatt“ viies hooaeg. Sel aastal oodatakse 1.-6. klasside õpilaste leidlikke lahendusi teemal „Asjadesse uppuv maakera“. Konkursi peaauhinnaks on klassireis 700 euro ulatuses.
10.-15. juunil on Telliskivis sõltumatu tantsu laval avatud tantsu- ja etenduskunstniku Rene Kösteri installatsioon “Immanents”. Installatsioon avatakse 10. juunil kell 16.00 ning jääb avatuks 11.-15. juunini kell 11.00-18.00. Avamisel tehakse lühiülevaade projektist ja selles osalenud noored jagavad koos Kösteri kui oma kunstilise juhendajaga koosloome kogemusi.
Digimentorid kutsuvad gümnaasiumi ja rakendusõppeasutuste noori ja ülikoolide praeguseid ja endiseid tudengeid osalema konkursil, et jagada oma kogemusi digimentorina. Ettevõtmise eesmärk on tunnustada noori, kes on aidanud eakatel või lastel arendada digioskusi ning toetada nende hakkamasaamist tänapäeva digikeskses maailmas.
Kalamaja põhikooli 8. klasside õpilased osalesid neljapäevases haridusprogrammis „Noored maailmamuutjad“, mille eesmärk on kujundada noorte väärtushinnanguid, arendada sotsiaalseid oskusi ning innustada neid aktiivselt ühiskonda panustama.
Lähtuvalt Tallinn 2035 arengustrateegiast on 2023/24. õppeaasta pühendatud erinevatele keeltele ja kultuuridele. Jaanuar on mitmekultuurilisuse kuu, mille raames valis ka Tallinna Lasteaed Mooniõied iga rühm omale riigi, kelle kultuuri lähemalt uurima hakata.
Sel õppeaastal osaleb Tallinna Liikuri Lasteaed kolmes rahvusvahelises Erasmus+ projektis, mis toetavad meie sihte haridusprotsessi tõhustamisel ja keeleõppe sujuvamaks muutmisel. Kõik projektid on suunatud laste arengule, sealhulgas nende emotsionaalsele toetamisele ning hariduslike erivajadustega laste kaasamisele.