Õpetajate päeval, 5. oktoobril tunnustas Tallinn pidulikul vastuvõtul Raekojas oma parimaid õpetajaid. Tunnustused anti välja üheteistkümnes kategoorias kokku 101 pedagoogile.
Eesti suurimas erivajadustega laste koolis, Tallinna Tondi Põhikoolis õppivate vaimu- ja liitpuudega õpilaste väga ammuseks unistuseks on olnud kiiged, kus saaks kiikuda ka ratastoolis. Kooli unistus täitus ning kiiged avati 22. mail 2017.
Kõik Tallinna munitsipaallasteaiad saavad linnalt kingituseks „Etno“ komplektid, mis koosnevad stiliseeritud rahvariietest, sõlgedest ja kraaplaudadest ning mille on valmistanud linna koolide õpilased. 17. mail kell 13.45 annab abilinnapea Mihhail Kõlvart Õpetajate majas (Raekoja plats 14) kingituse lasteaiajuhtidele üle.
Kui aprillis olid Tallinna haridusasutused haaratud ülelinnalise nutikuuga, siis 2. mail saab alguse Tallinna haridusasutuste MÕK-i kuu. Koolid ja lasteaiad korraldavad kuu aja jooksul kokku ligi 200 üritust, et jagada muutunud õpikäsituse häid kogemusi nii omavahel kui ka avalikkusega.
Tallinna Haridusamet kuulutas 26. oktoobril välja Tallinna haridusasutuste konkursi „Digimõte 2016“ tulemused. Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutus (HITSA) tunnustas Eesti koole kuld-, hõbe- või pronkstahvliga „Digitaalselt aktiivne kool“.
Reedel, 7. oktoobril 2016 algusega kell 20.00 toimub Lennusadamas galaõhtu Tallinna parimate õpetajate tunnustamiseks. Autasud Tallinna aasta õpetajatele ning linna õnnitlused õpetajate päeva puhul annavad üle abilinnapea Mihhail Kõlvart ja haridusameti juhataja Andres Pajula.
Esimeste klasside õpilastele elukohajärgse kooli määramise taotlusi saab Tallinna Haridusametile esitada 1.-15. märtsini 2017, ülelinnalise vastuvõtuga koolides algab õpilaste vastuvõtt jaanuaris või veebruaris.
Õues õppimine kasvatab lastes õpihuvi ja arendab hoolivat suhtumist keskkonda. Seda arvestades kinkis Tallinn oma lasteaedadele lindude söögimajad, mille abilinnapea Mihhail Kõlvart andis üle 28. novembril.
Haridusvaldkonnas pöörati Tallinnas lõppeval aastal tähelepanu koolide sisekliima ja ligipääsetavuse parandamisele ning lasteaedade renoveerimisele, suureks väljakutseks oli Ukraina sõjapõgenike laste haridusküsimuste lahendamine.