Tallinna linn ja Viimsi vald sõlmisid veebruaris ühiste kavatsuste kokkuleppe, mille tulemusel pikeneb alates 1. septembrist seni Viimsi keskuseni sõitnud bussiliin nr 1 Vimka mäeni.
Tallinn käivitab koostöös Rae valla ja Põhja-Eesti Ühistranspordikeskusega alates 1. septembrist Ülemiste linnakut ja Peetri alevikku ühendava bussiliini nr 47. Esialgu teenindab uus liin sõitjaid selle aasta lõpuni.
AS Tallinna Linnatransport ostab 30 uut gaasibussi, millega hakatakse järk-järgult asendama vanemaid diiselbusse. Hankel esitas edukaks tunnistatud pakkumise Türgi tootja BMC ning pärast lepingu sõlmimist on busside tarneaeg ligikaudu kaheksa kuud. Ostetavatest bussidest 20 on tavabussid ning 10 pikad liigendbussid.
Alates 1. novembrist taastatakse Tallinnas trammiliin nr 5, mis hakkab sõitma marsruudil Kopli–Vana-Lõuna. Ajutine Tondit ja Koplit ühendanud liin nr 6 lõpetab töö. Sellega seoses sünkroniseeritakse kõikide trammiliinide sõiduplaane. Samuti korrigeeritakse trolliliinide graafikuid, et tagada nende parem töö.
Täna, 21. oktoobril jõustuvad Tallinnas ühistranspordi liinivõrgu kaasajastamise teise etapi muudatused, mille eesmärk on parandada ühendusi linnaosade vahel ja pakkuda mugavamaid ümberistumisvõimalusi. Kokku on muudatustest mõjutatud 15 bussiliini.
Eelmisel sügisel tehtud liikluskorralduslikud muudatused Tallinna kesklinnas Pärnu maantee viaduktil on parandanud liiklusolusid ning ühissõidukite osalusel toimunud õnnetuste arv on vähenenud.
Tallinn käivitab alates 1. septembrist uue bussiliini nr 8A marsruudil Mähe aedlinn – Viru keskus, et pakkuda Mähe ja Pirita elanikele alternatiivi kesklinna jõudmiseks. Liin käivitatakse tuginedes tagasisidele varasematele muudatustele liinil nr 8.